مدیرعامل فروشگاه های اتکا از ارایـه 15 درصد تخفیف بـه دارندگان حکمت کارت از ابتدای بهمن ماه خبر داد و گفت: اطلاع از کالابرگ های دریافت شده فروشگاه اتکا طی توافقاتی کـه با سازمان بازنشستگی صورت گرفته بـه دنبال آن هستیم این تخفیف را از ابتدای اسفندماه به منظور بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح بـه 25 درصد افزایش دهیم.

به گزارش گروه سبک زندگی خبرگزاری دانا، اطلاع از کالابرگ های دریافت شده فروشگاه اتکا مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتكا ار راه اندازی فاز اولیـه فروشگاههای اینترنتی اتکا از دهه فجر خبر داد و گفت: امروز فروشگاه داری بـه عنوان یک صنعت شناخته مـی شود و به منظور توسعه خدمات، تحقیقاتی گسترده پیرامون راه اندازی فروشگاه اینترنتی اتکا انجام شده و در حال آماده سازی زیرساخت های مربوط به منظور اجرای این طرح هستیم.

وی ادامـه داد: اجرای فاز اولیـه این طرح را از دهه فجر آغاز مـی کنیم. اطلاع از کالابرگ های دریافت شده فروشگاه اتکا سپس با توجه بـه بازخوردهایی کـه دریـافت مـی کنیم، آن را بسط مـی دهیم. اطلاع از کالابرگ های دریافت شده فروشگاه اتکا امـیدواریم این طرح امسال درون تهران و طی شش ماهه اول سال 94 درون سراسر کشور بـه اجرا درون بیـاید و شاهد ارایـه خدمات اینترنتی بـه مشتریـان خود باشیم که تا بتوانند با انتخاب محصول موردنظرشان، آن را جلوی درون منزلشان تحویل بگیرند.

بحیرایی درباره تخفیفات ویژه نوروزی درون پایـان سال اظهار داشت: از ابتدای بهمن ماه بـه کلیـه فروشگاه های اتکا ابلاغ شده هست که درون روزهای پنج شنبه، جمعه و تعطیلات رسمـی نیز فعال بوده و به مشتریـان ارایـه خدمت کنند.

وی اعلام کرد: به منظور جشنواره های اسفندماه با تخفیف های ویژه برنامـه ریزی شده است. حتی  ارایـه برخی کالاها که تا سقف 60 درصد تخفیف درون دستورکار است کـه در ردیف جشنواره های عمومـی قرار مـی گیرد و همـه مراجعان بـه فروشگاه از آن برخوردار خواهند  شد.                                                                                                                

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتكا درون ادامـه گفت: با هماهنگی و همکاری بانک انصار جشنواره محدود تسهیلات خرید جهیزیـه به منظور دارندگان حکمت کارت به منظور اولین بار که تا سقف یکصد مـیلیون ریـال و با بازپرداخت 36 ماهه ارائه مـی شود.

مـهندس محسن بحیرایی افزود: ثبت نام متقاضیـان از دوازدهم بهمن ماه آغاز و تا بیست و دوم بهمن درون شعب منتخب بانک انصار و فروشگاههای زنجیره ای اتکا انجام مـی شود.

بحیرایی با اعلام برنامـه های ویژه این شرکت درون ایـام الله دهه فجر عنوان کرد: با سرمایـه گذاری 240 مـیلیـارد ریـال، شرکت فروشگاههای زنجیره ای اتکا موفق بـه ساخت، نوسازی و بهره برداری از 10 فروشگاه جدید درون قالب اتکا ممتاز، اتکا بازار و اتکا محله شده است.

وی افزود: با حضور مسوولان محلی درون ایـام دهه مبارک فجر فروشگاههای اتکا ممتاز کرج، بجنورد، شـهید رجایی تهران و اراک، اتکا محله خوی، شماره 2 تبریز، بندر لنگه، شماره 2 بروجرد و شـهید محلاتی تهران  افتتاح خواهند شد.

مدیر عامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای اتكا درون ادامـه از تخفیف ویژه 15 درصدی به منظور خانواده نیروهای مسلح درون این ایـام خبر داد و گفت: تاکنون محصولات ما با 10 درصد تخفیف بـه دارندگان حکمت کارت عرضه مـی شد، اما این تخفیف از ابتدای بهمن ماه از 10 بـه 15 درصد افزایش یـافته است.

وی افزود: بر این اساس دارندگان حکمت کارت مـی توانند اقلام مورد نیـاز خود را درون بخش سوپرمارکت  فروشگاه های اتکا کـه محصولاتی چون شوینده، بهداشتی و غذایی را شامل مـی شود با 15 درصد تخفیف تهیـه کنند.

بحیرایی با اشاره بـه اینکه این جشنواره که تا پایـان سال ادامـه دارد عنوان کرد: طی توافقاتی کـه با سازمان بازنشستگی صورت گرفته بـه دنبال آن هستیم این تخفیف را از ابتدای اسفندماه به منظور بازنشستگان و مستمری بگیران نیروهای مسلح بـه 25 درصد افزایش دهیم.




[15درصد تخفیف خرید از اتکا به منظور دارندگان حکمت کارت اطلاع از کالابرگ های دریافت شده فروشگاه اتکا]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 18 Jul 2018 19:46:00 +0000